9 Kasım 2010 Salı

Koskoca Stuttgart'ın formasına "fanila" diyor adam!

Futbol ile aram pek iyi olmadığı için yılını pek iyi hatırlayamıyorum ama ilgilenenler iyi bilirler ki, Almanya'nın Stuttgart takımının efsanevi bir oyuncusu vardı. Adı Hansi Müller ve hep 11 numaralı forma ile çıkardı sahaya. O yılların fırtına gibi futbolcularından biriydi anlayacağınız. İşte bizim bu Müjdat Hocada da o yıllarda Hansi Müller hayranlığı zirve yapmıştı tabiatiyla... Gelen almancılardan birine onun formasından sipariş etmiş ve bir yaz boyunca, yaylada, çarşıda, denizde, sırtında hep bu forma ile gezinmişti. Hem de arkada Hansi Müller yazısı ve koca bir 11 numara ile...Ha, bu arada şunu da belirtmedeb geçmek olmaz ki; Müjdat Hoca bir ADİDAS tutkunudur. Bu siparişinde de formanın mutlaka ADİDAS marka olması gerektiğinin özellikle altını çizmişmiş. Tabii, o zamanlar Türkiye'de ADİDAS yok! Onun bu markaya olan tutkunluğunu bilenler, bir keresinde KOM Slip dona bir yerlerden buldukları Adidas etiketini diktirip hocaya Adidas marka don diye satmışlardı. Hey gidi günler!...Neyse, bunları da böylece not ettikten sonra gelelim mevzumuza...

İşte Zorkun yaylamızda bir cuma namazı vakti, Müjdat Hoca üstündeki formayla cuma namazına geliyor. Camide de cemaatı azarlaması ile meşhur (öldüyse Allah rahmet eylesin, sağsa Allah ömrünü uzun etsin..) Şükrü Hoca vaaz veriyor. Müjdat Hoca kırmızı forması ile cemaatin içinde hemen seçiliyor tabii ki...Bu durum Şükrü Hoca'nın da gözünden kaçmıyor elbette! Zaten asabi bir adam. Birden vaazı keserek şöyle diyor: "Muhterem Cemaat! Görüyorum ki, cemaatin içinde; daha camiye gelip gitme adabından habersiz kimi vatandaşlar var! Adam giymiş kırmızı fanilayı, bayrak gibi dalgalanıyor maaşallah cemaatin içinde! Bu vatandaş kendini iyi bilir, namaz çıkışında beklesin beni, görüşeceğim kendisiyle!" diyor. Müjdat Hoca, bunu şöyle anlatıyor: "Beni kastettiğini anladım tabii ve namaz çıkışında kendisini bekledim. Biraz sonra bana doğru geldi ve 'Oğlum, kırmızı fanilayla namaza gelinmeyeceğini bilmiyor musun?' dedi. Baktım ki hoca zır cahil! Koskoca Stuttgart'ın formasına fanila diyor adam! Fanilanın önünden tutarak dedim ki: 'Hoca, Hoca! Senin bu fanila dediğin şey Stuttgart'ın formasıdır ve ben bunu 24 Mark vererek Almanya'dan özel olarak getirttim! Anladın mı?!..' deyince, Şükrü Hoca mosmor oldu anında ve: 'Haa, onu bilmiyodum oğlum' diye omuzumu tıpışlayarak gitti...Haddini bildirdim anında, anlayacağınız... Adama bak yav?!.."


Çok cahil bizim hocalar çook! Haksız mı şimdi Müjdat Hoca yani... :))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

adidas müjdat:)))))

Yorum Gönder