8 Mayıs 2022 Pazar

"Şükür, gotünen gurtardık!.."


Adana'nın köylerinden birinde, bir adam vurulmuş, hastaneye yatırmışlar. 

-Doktor sormuş: "Nasıl oldu? Seni kim vurdu?" 

  "Yo' beni kimse vurmadı." 

-"Peki nasıl oldu?" 

"Toktur Beağ, sen bizim Gannı Dere'yi biliñ mi, Gannı Dereyi?" 

-"Yok, bilmem" 

İşde ordakı bahçaya getdiydim. Tüfeağı dikmeye dayadım, sıç'oturdum. 
Tüfek nicceağa ataş alırsa, beni furdu. 
Eğar iki garış öteye oturaydım, saşma göbeağamden gireceağadi. 
Şükür, götünen gurtardık." 

Hemşireler kıkır kıkır gülüşmüşler. 
Hastayı servise yatırmışlar, öteki servislerdeki hemşireleri çağırıyorlar, 
"amca nereye oturduydun, hele bir söyle."

* * *
Yani diyeceğim; siz siz olun, bundan sonra "sıç'otururken" tüfeğinizi dayayacağınız yeri iyi tayin edin. Yoksa Allah korusun, her zaman bu amca gibi şanslı olmak zor iş!


0 yorum:

Yorum Gönder